Sunday, 6 November 2011

Star apologises to hair clinic

On Wednesday 2 November, the Daily Star published the following apology:

In yesterday’s Daily Star, we wrongly stated that Wayne Rooney’s hair transplant was carried out at a clinic run by Dr Bessam Farjo and that Dr Farjo had treated Wayne.

We accept that this was wrong. Wayne has never had any treatment carried out by Dr Farjo or any clinic run by him.

His transplant was carried out at The Harley Street Hair Clinic, to whom we apologise unreservedly.

This appeared on page 3, the same page as the original article, which ran the day before.

According to Farjo:

I had originally provided comments on the subject for another interview regarding the rise in popularity of hair transplant surgery since celebrities, like Wayne, have spoken so candidly about their experiences in the national press...

While it’s great to see the media taking such an interest in my field of work, I was disappointed to see that the journalist [Aaron Tinney] had mistakenly named me as the surgeon responsible for Rooney’s new hairline.

No comments:

Post a comment

Thanks for taking the time to leave a comment.

Comments are moderated - generally to filter out spam and comments wishing death on people - but other messages will be approved as quickly as possible.