Monday, 29 August 2011

Sorry we said you claimed make-up on your expenses

Today, the Mail published the following apology to MP Jo Swinson, following inaccurate claims made by Amanda Platell last month:

An article in Platell’s People on July 30 wrongly repeated a suggestion that Ms Swinson had claimed for make-up on her expenses. We are happy to make clear that she had not made such claims and apologise for suggesting otherwise.

This is now the fifth correction/clarification/apology published by the Mail in the last two weeks.

No comments:

Post a comment

Thanks for taking the time to leave a comment.

Comments are moderated - generally to filter out spam and comments wishing death on people - but other messages will be approved as quickly as possible.