Tuesday, 17 August 2010

Sorry we said that was you

The Daily Star have published an apology today for an article printed yesterday about British high jumper Stephanie Pywell. The Star claimed Pywell has been photographed (drunk, presumably) outside a London nightclub.

Just one problem: once again, the Star hadn't checked the accuracy of the story before publication.

Because the woman in the picture wasn't Ms Pywell:

Our article yesterday “The Olympic Boozathon” reported that high jumper Stephanie Pywell, correctly shown left, was pictured outside a London nightclub.

We are happy to make clear that the picture which was supplied to the Daily Star by an agency is not of Stephanie and apologise for any embarrassment we may have caused to her.

1 comment:

  1. MailOnline still has Pywell mentioned in the story... http://www.dailymail.co.uk/news/article-1303009/London-Olympic-2012-hopefuls-hard-work-Michael-Rimmer-slumped-outside-Mahiki.html


Thanks for taking the time to leave a comment.

Comments are moderated - generally to filter out spam and comments wishing death on people - but other messages will be approved as quickly as possible.