Wednesday, 25 May 2011

Mail on Sunday retracts story on Henman's BBC fee

Mail on Sunday, 15 May 2011:


Mail on Sunday, 22 May 2011:

On May 15 we said Tim Henman was being paid £200,000 by the BBC for commentating at Wimbledon this year. In fact we have been informed that his fee will be substantially less than that. We apologise for the mistake and are happy to set the record straight.

The original claims were repeated by the Express, Mirror and Star, but while they have all deleted their articles, the Mail on Sunday (by Lara Gould) one remains online.

No comments:

Post a Comment

Thanks for taking the time to leave a comment.

Comments are moderated - generally to filter out spam and comments wishing death on people - but other messages will be approved as quickly as possible.

Post a Comment