Monday, 4 July 2011

Sun admits to 'incorrect' claim in Baby P article

A few weeks after their apology to Sylvia Henry, The Sun has clarified another article about the Baby P case:

Haringey Council

The Sun reported on June 8 that John Suddaby, former head of Haringey Council legal department, had tried to gag the Press from reporting Haringey's role in the Baby P case.

This was incorrect. The only court orders Haringey sought were to protect the welfare of children. We are happy to make this clear.

1 comment:

  1. I really dislike that "We said this. We were wrong. Now bugger off." type of rectification. Exactly why is an apology too much to ask for?


Thanks for taking the time to leave a comment.

Comments are moderated - generally to filter out spam and comments wishing death on people - but other messages will be approved as quickly as possible.